Programos moduliai

Buhalterinės programos FINAS moduliai:

Buhalterinės apskaitos moduliai:

Sąskaitų planas, bendrieji žurnalai, balansas, pelno-nuostolio ataskaitos, tiekėjų ir pirkėjų kortelės, pirkimo sąskaitos, pardavimo sąskaitos, atsiskaitymai su tiekėjais, pirkėjų apmokėjimai, gautų ir išrašytų sąskaitų registro formavimas i.SAF.

Galimybė apskaityti sandėlio likučius vedant kiekinę atsargų apskaitą: prekių korteles, skirtingus sandėlius, prekių pajamavimus, nurašymus, perkėlimus tarp sandėlių, pirkimus ir pardavimus, prekių inventorizaciją, važtaraščių eksportą į VMI išmaniąją i.VAZ sistemą.

Galimybė spausdinti kasos pajamų ir išlaidų orderius, vesti kasos knygą, sekti skolą pagal materialiai atsakingus asmenis.

Galimybė vesti ilgalaikio turto korteles, skaičiuoti ilgalaikio turto nusidėvėjimą.

Galimybė pajamuoti gaminius, juos komplektuoti iš žaliavų, spausdinti gamybos aktus.

Galimybė vesti pirkimo-pardavimo sutartis, kontroliuoti jų įvykdymą.

Galimybė tiekėjams atliktus pavedimus perkelti į banką SEPA formatu. Tokiu būdu nebereikia banko programoje suvedinėti atliktų pavedimų.

Galimybė vesti pirkimo-pardavimo sutartis, kontroliuoti jų įvykdymą.

Galimybė išrašyti faktūras skirtingomis valiutomis, atlikti mokėjimus, koreguoti skolą dėl valiutos pasikeitimo įtakos. Valiutos kursų automatinis atnaujinimas: modulis turi galimybę jungtis prie Lietuvos banko ir atsiųsti pasirinktos dienos valiutų kursus.

Galimybė vadovams stebėti įmonės veiklos rezultatus grafikuose: didžiausi įmonės skolininkai, pardavimai, veiklos rezultatai ir t.t. Grafinės analizės įrankis padeda vartotojui pačiam susikurti pageidaujamos analizės duomenis.

Darbo užmokesčio apskaitos programa: asmens kortelės, priskaitymai, atskaitymai, tabelių pildymas, mokesčių skaičiavimas ir t.t.

Sukurti specializuoti moduliai paslaugų, statybinėms, transporto logistikos, prekybinėms, gamybinėms ir grūdų supirkimo ir perdirbimo  įmonės.

Modulio pagalba galima atsakingiems asmenis priskirti darbus ir užduotis darbuotojams bei sekti jų įvykdymą. Modulis pritaikytas darbui su išmaniais įrenginiais: telefonais, planšetėmis.

Kaina pagal susitarimą

Užduočių valdymas modukis FinTask skirtas įvairaus dydžio įmonėms, kurios stengiasi efektyviau valdyti įmonėje vykstančius procesus. Sistema sukurta taip, kad mažiausiomis sąnaudomis būtų galima administruoti projektus, užduotis, darbus, dokumentus ir kitus įmonėje vykstančius kasdieninius įvykius. Darbų programą paprasta naudoti tiek įmonės vadovams, tiek darbus vykdantiems darbuotojams.

Peržiūrėti darbų paskirstymus kalendoriuje. Patogu peržiūrėti tam tikro laikotarpio veiklos krūvius.

 

Ar susidūrėte su situacija, kai:

  • darbai ir užduotys pasimeta ir atsakingų už tai darbuotojų nėra;
  • neaiški atliekamų darbų būklė;
  • būnant kelionėje tenka peržiūrėti sutartis, darbų įvykdymą ar priskirti naujas užduotis atsakingiems darbuotojams;
  • vienam asmeniui priskirta daugybė darbų, tuo tarpu kiti liko su minimaliu krūviu;
  • tarp daugybės dokumentų sunku atrasti derintus pasiūlymus, sutartis;

Jeigu Jūs susidūrėte su šiomis problemomis, mes norime pasiūlyti sprendimą, kuris padės išspręsti komunikavimo problemas ir padės įgyvendinti darbų kontrolę Jūsų įmonėje.

Su FinTask galima:

  • Sukurti projektus, projektams įvesti užduotis, užduotims atlikti registruoti darbus ir juos priskirti atsakingam darbuotojui. Darbų paskirstymas padeda efektyviai planuoti darbo laiką, sumažina darbams atlikti reikalingas sąnaudas. Projektų vadovas bet kuriuo metu turi galimybę pažiūrėti projekto vykdymo eigą, gali sekti kelis vykdomus projektus.
  • Atskirti įmonės veiklas į atskirus projektus, dėl lengvesnio jų administravimo. Atskyrimą galima daryti veiklų, darbuotojų ar kt. lygiuose. Toks skirstymas padeda pamatyti darbų pasiskirstymą, išlyginti netolygius krūvius.
  • Darbams priskirti ne tik jį atliksiantį asmenį, bet ir stebėtoją, kuris kontroliuos atliekamų darbų veiksmingumą. Darbo vykdymo kontrolė naudinga tuo, kad sumažina žmogiškojo faktoriaus klaidos tikimybę.
  • Darbams priskirti susijusią dokumentaciją. Tai patogu vadovams ar stebėtojams, nes yra galimybė susipažinti su visais dokumentais, kurie susiję su projektu. Išnyksta tikimybė, dėl dokumentų dingimo.
  • Prisijungti išmaniuoju telefonu prie įmonės dokumentų, sutarčių, stebėti darbų įvykdymą ir priskirti naujas užduotis.
  • Numatyti terminą kiekvienam darbui įvykdyti, nustatyti darbo svarbumo lygį. Tik suplanavus darbų atlikimo terminus galima tikėtis pasiekti užsibrėžtų tikslų.
  • Peržiūrėti darbų paskirstymus kalendoriuje. Patogu peržiūrėti tam tikro laikotarpio veiklos krūvius.
  • Surasti anksčiau vykdytą ar šiuo metų vykdomą projektą, užduotį, darbą pagal įvairius filtrus – įvedusį asmenį, atlikusį/atliekantį darbą asmenį, stebėtoją ir kt.
  • Operatyviai spręsti iškilusius klausimus vadovams su darbus atliekančiais darbuotojais, ir darbuotojams su vadovais, nes duomenys atnaujinami realiu laiku, todėl dalinamasi naujausia informacija. Prie sistemos galima prisijungti kompiuterio pagalba internetu arba mobiliojo telefono pagalba.

 

Kaina pagal susitarimą

Modulis pritaikytas įmonėms dirbančioms su grūdais: grūdų supirkimas, tyrimas dėl drėgmės, šiukšlingumo, baltymų ir t.t. , svorio nuoskaitų skaičiavimas, supirkimo, pardavimo kainos paskaičiavimas, supirkimo, pardavimo sutartys ir jų kontrolė ir t.t.

Kaina pagal susitarimą

Akcizinių gėrimų (alkoholinių) gamybos modulis pritaikytas gamybinėms įmonėms. Modulis leidžia formuoti akcizinius žiniaraščius, deklaracijas, duomenis perduoti į VMI.

Kaina pagal susitarimą